جلسه هیئت مدیرۀ شرکت دولتی ارزاق دایر گردید؛

جلسه هیئت مدیرۀ شرکت دولتی ارزاق به ریاست محترم حمیدالله عبداللهی، رئیس هیئت مدیره و نماینده وزارت مالیه در اتاق جلسات شرکت  یوم چهارشنبه اول قوس 1402 ساعت 10:00 بجه قبل از ظهر دایر گردید.

این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، و سایر اعضای هیئت مدیره نیز اشتراک داشتند، در نخست محترم مولوی عبدالرازق رفیع رئیس اجرائیوی شرکت دولتی ارزاق گزارش از فعالیت ها و کارکردهای شرکت را  مطابق اجنداء در مورد طرح ها و ارزیابی شرکت ارایه را نمودند.

در این نشست که اعضای هیئت مدیره اشتراک داشتند در رابطه به منظوری تفاوت ارقام سرمایه سهامی شرکت مطابق اساسنامه، در مورد منظوری افزودی سرمایه سهامی شرکت، در مورد مجرایی تضمین های قراردادیان قبل از سال 1400 به حساب باقیداری شان، درمورد منظوری طرح و تذخیر مواد غذائی داخلی و واردات از خارج کشور و ایجاد اولین مغازه مواد غذائی در شهر کابل، در مورد تهیه فند برای خریداری میز و چوکی و وجوه مصارفاتی برای نمایندگی های شرکت در ولایات ، در مورد منظوری طرح سرمایه گذاری بالای جایداد های شرکت در در مرکز و ولایات و سایر موضوعات شامل اجنداء بحث و تبادل نظر صورت گرفت. تصامیم لازم اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *